Thursday, September 8, 2016

Forex Factory Armada Markte

Aandeelprys Beweging 21- Desember-2015 Minho het vandag 'n indrukwekkende ommekeer vandag optel van 'n laagtepunt van 1,36 te sluit by 1.45 net 'n geklingel van sy dag verder aangehelp as die Dow Jones prestasie is redelik goed vanaand. Hoekom Minho 'n juweel moet koop dit is belangrik om daarop te let dat Minho netto tasbare Asset (NTA) is 3,08 teen die huidige prys van net 1,45 wat teen 'n afslag van 1,63 of 53 afslag op sy NTA. Oor 'n tydperk, ek glo Minho aandeelprys moet kom naby aan die NTA. Maar my onmiddellike TP (0 1 jaar) is 2,50 Minho aandeelprys waarde moet ontketen as Fondsbestuurders beide plaaslike en buitelandse neem 'n loer op sy intrinsieke waarde vorentoe. Ek glo dat as die maatskappy onderneem 'n promosietoer vir beleggers bewustheid sy aandeel waarde moet ten volle Unleash te skep. Agtergrond Die Minho Groep bestaan ​​uit talle maatskappye beskutte onder die openbare genoteerde sambreel genoem, Minho (M) Berhad. Wat begin het as Syarikat Minho EESTEN Sdn. . Bhd 'n verskaffer van oond droog (KD) dienste, het oor die jare, geblom in 'n goed gediversifiseerde en ten volle geïntegreerde sake-entiteit wat betrokke is by 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite soos: - - oond droog en chemiese preserveermiddel behandel - vervaardiging, uitvoer en handel te dryf in gevormde hout en verwante produkte. - Uitvoer van verwerkte houtprodukte - Handel in logs vraag en hout verwante produkte - uitbuiting van hout toegewings - Werking van 'n ten volle geïntegreerde hout kompleks - Vervaardiging en verspreiding van industriële papier sakke - eiendomsontwikkeling - plantasie. Die Groep eienskappe sy sukses en oorlewing gedurende die 1977 finansiële krisis, het die resessie van die 1980 en meer onlangs die wêreldwye ekonomiese woelinge om 'n toepaslike diversifisering program en sy klem in die vervaardiging van hoë gehalte op toegevoegde waarde produkte. Die Groep produksie fasiliteite dek 'n gespartel 100 akker oond droog en preserveermiddel behandeling plant en sowat 15 akker van giet fabriek vloeroppervlakte. Produksie fasiliteite is geleë in die omgewing van Port Klang naby overslag hubs, maak die uitvoer na oorsese markte meer kostedoeltreffend. (Verkry deur: minhobhd / About) Minho Finansiële Inligting Market Capital (RM): 159.28m nommer van Deel: 109.85m bereken op grond van die netto wins van die sleep twaalf maande en jongste aantal aandele uitgereik. Minho Quarter Verslag Geskiedenis Capital Trust Markte waarskuwing geword Junie 2015 Status: Junior Lid 2 Poste business. govt. nz/compani. panye / 4623222 hierdie bloedige Reza Mukhatarian het 'n ander maatskappy caesartrade. Bo skakel ek uit fma. gov. ns ontvang oor hul maatskappy inligting whenI my klagtes aan hulle berig en met al bewyse. Hulle is groot scammers en mense bedrog ek het rekening daarmee 2100033497 en toe ek begin om winste wat hulle geblokkeer my rekening beweer sy onder oorsig na 1 week herstel hulle dit en verminder my hefboom 01:25 uit ingestem 1: 200 en ook uitvoering was baie stadig 6-8 sekondes afgesien van kontak elke opsig live chat, e-pos en telefoon oproepe niks gedoen, selfs nadat hele maand. Live chat personeel weghardloop beweer stuur e-pos, en e-pos nooit geantwoord terug en toe ek geroep net ontvangsdame antwoord eise sy weet niks en iemand sal terugbel en niemand noem terug. So feitlik daar is geen reaksie ATALL en niemand gereed om probleme op te los. Hulle het hier nie te stop hulle begin bedrog pleeg op my handel rekening met die sluiting van my oop posisies oor die naweek en oor die nag op heelwat laer as off-aanhaling markprys goed voor selfs markte geopen omhulsel my verlies van 3746. toe ek gekontak live hulp personeel en gestuur e-pos in plaas van die vasstelling van hierdie kwessies hulle my tweede posisie te sluit. Ek het bly stuur e-pos, kontak live hulp en noem niemand vaste dit. Dan weer volgende dag het hulle dit gedoen en toe my oornag posisie af quote heelwat laer as die mark prys en goed voor mark selfs oopgemaak veroorsaak my verlies van 520. Ek e-pos, maar geen antwoord stuur. Ek heg my rekeningstate as bewys hier vir al die mense om dit self te sien en ek wil regtig hierdie groot scammer wat beroof kliënte soos hierdie en geniet en die maak van ons lewe ly soos die hel te maak. Hier onder is my e-pos Ek het hulle gestuur met 'n daaglikse bevestiging bewyse. Waqar HAIDER Om Eric Harbor klagtes fspl-register keiser ondersteuning eric. harbor caesartrade 9 Julie by 04:22 Hallo almal Waarom my probleme is nie vaste en waarom my wins nie toegeskryf aan my rekening as jy belowe 48 uur is verval en jy beroof my nog 'n dag by die sluiting van my oor die naweek gehou posisie op af quote prys goed voor mark geopen. Ek wil hê jy moet hierdie bedrieglike bullshits uit my rekening en robing en steel geld uit my rekening het jy geen gesag om my posisie te sluit by jou stop ek wil my geld terug onmiddellik totale bedrag 3746 op Maandag en 520 gister. Kaartjie geen 7685426 en kaartjie geen 7685473 oopgemaak en oor die naweek gedoen met drywende verlies van 466 en 33 onderskeidelik jy dit gesluit Maandagoggend af quote selfs lank voor die mark oop en toe mark geopen 385 punt negatief en sal tot gevolg hê 'n wins van 3746 wat jy beroof deur jou bedrieglike my wins handel sluit by jou eie Open Trades: TicketOpen TimeTypeLotsItemPriceS / LT / P PriceCommissionR / O SwapTrade P / L 7685426 2015/07/03 22: 02: 01sell0.30ger30.ct11057111101 0500 111090.000.00-433.01 7685473 2015/07/03 22: 57: 13sell0.05ger30.ct11085111101 0500 111090.000.00-33.31 0.000.00-466.32 Floating P / L: -466,32 Geslote Transaksies: TicketOpen TimeTypeLotsItemPriceS / LT / PClose TimePriceCommissionR / O SwapTrade P / L 7685426 2015/07/03 22:02 : 01sell0.30ger30.ct11057111101 0500 2015/07/06 02: 39: 30111090.00-0.08-429.83 7685473 2015/07/03 22: 57: 13sell0.05ger30.ct11085111101 0500 2015/07/06 06: 24: 42111090.00-0.01-33.09 Hierdie posisies is geopen voor mark gesluit oor die naweek en daar was swaai verlies van 429,83 en 33,09 kaartjie oop tyd kan gesien word op 3 Julie 2015 by 22:02 en 22:57 en hierdie is afgesluit kwotasie prys het gister op 06 Julie 15 by die tyd 02:39 : 30 en 6:24:42 tydens Asiatiese sessie by oor naweek sluitingsprys plaas swaai verlies om my rekening heelwat laer as die mark kwotasie van massiewe 385 punte in my guns kan gevolg 3746. duidelik 'n bedrog by hul einde en ook beroof my hard verdiende winste. Daily bevestiging is aangeheg as bewyse yesterdays bevestiging wys hierdie posisie in 'n oop posisie oornag kaartjie geen 7702491 met drywende verlies van 476. En in volgende dag daaglikse bevestiging dieselfde ambag word voordat die mark oop tyd gesluit en gepos word 'n drywende verlies in my rekening van 476 en plaas mark geopen teen 'n baie laer punt sou gelei tot 'n wins van 520 wat ek vra die vergoeding vir en moet krediet wees om my rekening. Oop Trades: TicketOpen TimeTypeLotsItemPriceS / LT / P PriceCommissionR / O SwapTrade P / L 7702491 2015/07/07 19: 28: 59sell0.10ger30.ct10728010652 109010.000.00-476.41 0.000.00-476.41 Floating P / L: -476,41 A / C Geen : 2100033497 Naam: Waqar Haider 2015 8 Julie 23:59 gesluit transaksies: TicketOpen TimeTypeLotsItemPriceS / LT / PClose TimePriceCommissionR / O SwapTrade P / L 7702491 2015/07/07 19: 28: 59sell0.10ger30.ct10728010652 2015/07/08 02: 38: 34.109.010,00 -0.03-475.98 dit posisies geopen voordat mark oor die nag 15 Julie gesluit op 7 by 19:28:59 en daar was swaai verlies van 476,41 en dit is afgesluit kwotasie prys op 8 Julie 15 by 6:24:42 in Asiatiese Sessie by af quote prys goed voor mark geopen plaas swaai verlies om my rekening van 476,41 in plaas van wins van 520 toe die mark het massiewe 295 punte in my guns by opening. Dit is duidelik dat 'n bedrog by hul einde en ook beroof my hard verdiende winste. Ek wil hierdie fondse (3746 520) word toegeskryf aan my rekening nou en ook los volgende lang uitstaande kwessies te 1) hefboom 1: 200 en krediet 600 verlies ek moet volhou op oop posisies wanneer jy dit verander 2) Stadige uitvoering 3 ) skakel na rekening kortingitem met die laagste moontlike versprei ook my korting krediet op bo en behalwe vereis handel volume 1200-1280 1120 15 / baie 16.800 in my rekening dadelik aangesien dit is ons ooreengekome bepalings 4) verwerk my onttrekkings as ek vra. Alle volle daaglikse bevestig is aangeheg as getuienis onder groete Waqar Kry gereed vir enige onderhoud in net 30 minute Omdat jy 'n baie tyd om voor te berei nie mag hê, vyf ons ontwerp 'n gefokusde onderhoud toetse om te help om jou 'n onderhoud-gereed in 30 minute. My onderhoud was die volgende dag en ek wou 'n vinnige. maklik om te gebruik en dit was perfek. Alex R. (Verkope). Ek didn t het baie tyd om voor te berei as my onderhoud was die volgende dag, so ek het slegs sowat 25 minute. Dit het gewerk en ek het die werk gekry. Dankie. Jennie F. (Finansiële Dienste). Ek het 'n onderhoud die volgende dag en was in staat, in 'n kort tyd. om voorbereid te wees. Baie dankie. Paula C. (Verpleegkunde). Dit was perfek, want dit was gepak met strategieë en tegnieke wat gebruik kan word om voor te berei vir 'n moeilike onderhoud in 'n kort tydperk van die tyd. David B. (Bemarking). Ek het iets nodig gehad vinnig wat kan help om voor te berei vir my onderhoud aanstelling, want dit was in 'n paar uur. Dankie Jy het my gehelp die transaksie te sluit vir my droom werk. Kelly W. (Rekeningkunde) Oefen is die beste van alles instrukteurs Menslike hulpbronbestuurders, professionele werwers en loopbaan experts almal eens: Oefen is die beste manier om jouself voor te berei vir 'n werksonderhoud. Die sleutel hier is jy jou foute te maak terwyl jy alleen weer. Teen die tyd dat jy vyf beoefen 'n paar keer, sal jy sien 'n groot verskil. . Sonder die hulp van die beoefening van die onderhoud vrae en antwoorde l Don t dink ek kan die werk gekry het. Charles N. (Banking). Ek ve probeer baie programme en afrigters wat net het my teorie en nutteloos advies. Praktyk was meer nuttig as 'n boek lees oor onderhoud as gevolg van die interaktiewe aard daarvan. Chris T. (Ingenieurswese) Elke toets voorberei op so 'n wyse dat dit help jou in die begrip van die onderliggende redenasie in 'n baie gedetailleerde manier. . Jy het 'n baie goeie program en dit was eenvoudig en vinnig. Ek geland die werk binne 24 uur James K. (Customer Services). Dit was regtig maklik om te gebruik en ek hou van dit aanlyn was sodat ek kon aanteken vanaf enige plek. I D beveel onderhoud toetse om iemand ernstig is oor 'n werk kry. Sharon M. (Healthcare) enige pos in 'n maatskappy Everyday, moet ons 'n nog meer maniere om te maak meer as 70 000 maandelikse besoekers voel meer selfvertroue en beter voorbereid vir hul komende onderhoude. . Ek glo werklik dat my sukses in om hierdie posisie te wyte was aan inligting wat ek ontvang het van jou program. Dit het ek begin my nuwe werk môre. Dankie weer Felix J. (Bestuur) nie saak watter soort werk wat jy weer Onderhoudvoering vir. Wanneer jy Master Hierdie 39 toetse. Jy kan Ace Enige Onderhoud en grond enige werk in 'n maatskappy Nou slag vir slegs 11.95. Jou program is 'n groot hulpmiddel wat my gehelp voor te berei vir die onderhoud en 'n hupstoot gegee my vertroue. Dit is maklik om te volg en elke sent bestee Brian M. (Onderwys) werd. Ek het die onderhoud toetse aan vriende aanbeveel en hulle het my ook gegee regtig positiewe terugvoer. Geld goed bestee. Cristina S. (Kleinhandel) Terwyl jy weer lees, kan jy seker wees dat jou grootste mededingers hard aan die werk sal wees om jou droom werk te kry. Isnt dit tyd jy het om te werk te Kry direkte toegang. Sonder enige risiko Online Toetse, Unlimited Practice. Beskikbaar onmiddellik 'n klein prys om te betaal vir sukses Veilige Checkout Jou betaling besonderhede is veilig. 2CO is self-gesertifiseerde met die Amerikaanse Departement van Handel Safe Harbor Program. Sonder enige risiko As jy nie 100 tevrede is met jou aankoop, binne 120 dae vanaf die aankoop datum, sal ons ten volle terugbetaal die koste van jou bestelling. 2checkout Inc. (Ohio, VSA) is 'n betaling fasiliteerder vir dienste deur LMNN Groep dienste.


No comments:

Post a Comment