Saturday, September 17, 2016

Opleiding Strategiese Plan

Vir Afrigters Wat maak 'n Organisasie se opleiding Plan Strategiese Jeannette Gerzon Organisasie en Werknemer Ontwikkeling MIT Menslike Hulpbronne November 2011 Om te verseker dat die organisasie bedien in beide die kort en lang termyn, 'n strategiese benadering tot opleiding is die sleutel. Opleiding self, natuurlik, wissel in aflewering metodes van e-leer segmente aanlyn geneem, om opleiding in die klaskamer te leef, om off-site programme, leer on-the-job,-groep gebaseer webinars, en ander formate. Gegewe lewering opsies sowel as baie ander veranderlikes, wat beteken dit vir 'n organisasie se benadering tot opleiding en leer om Fundamenteel strategiese, 'n strategie behels 'n plan van 'n beginpunt te kry om 'n spesifieke doel of 'n stel van doelwitte. 'N Strategiese opleiding plan behels die artikulering hierdie beoogde uitkomste en 'n kombinasie van 'n paar verwante aspekte. Dit sluit in, maar is nie beperk tot die volgende aspekte: duidelik geartikuleerde uitkomste Dit kan genoem word die gewenste uitkomste, doelwitte, resultate, of end-state. Vir 'n plan om strategiese wees, moet die beoogde uitkomste te verwoord, besluit, en ondersteun. Die bestemming verskaf die fokus, en met duidelikheid oor die fokus, 'n strategie om te bereik dit ontwikkel kan word. Rigsnoere Voor of kort na die proses van die artikulering van die verlangde uitkomste, kan dit nuttig wees om die basiese beginsels wat die inherente waardes van die organisasie te ondersteun baken wees. Byvoorbeeld, kan 'n beginsel wat kan help lei die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram vir bestuurders wees. Op hierdie manier, kan bestuur ontwikkelingsprogramme verwys na 'n model vir terugvoer wat regdeur die verskillende bestuur opleidingsessies word. Artikulering van die basiese beginsels ondersteun organisasie waardes en gee leiding vir die proses in die bereiking van die doelwitte. Impak op die organisasie se missie en bedrywighede 'n opleiding plan is strategiese indien dit fundamenteel beklemtoon en impak bedrywighede en missie van die organisasie se. Dit onderste lyn kan verhoog inkomste of dit dalk ander aspekte wat die fundamentele fokus van die organisasie 'n impak. Gewenste resultate moet verwoord en tot voordeel van die toekomstige toestand van die organisasie. Byvoorbeeld, deur te verseker opleiding is gestandaardiseer vir projekbestuurders, projek tydraamwerke en sperdatums kan meer akkuraat en bereikbaar wees. Senior leiers en bestuur betrokkenheid Beide senior lede en bestuurders moet bewus wees, ondersteunend, en wat betrokke is by die program beplanning en offers. Sonder hul betrokkenheid, kan personeel sluit die opleiding maak nie saak op hierdie senior leiers. Met senior personeel en bestuur insette en teenwoordigheid, personeel weet hulle kan die tyd om die opleiding by te woon en te ondersteun op die baan te neem. Daarbenewens tot klaskamer of aanlyn leerprogramme om werklike on-the-job behoeftes te oorbrug, kan die rol van die front-line bestuurder nie onderskat word nie. As Johannes in afdeling B neem 'n tweedaagse opleiding op die vergadering fasilitering vaardighede, maar keer terug na sy huis kantoor en nooit fasiliteer 'n vergadering, die opleiding s gebruik is beperk. Oorbrugging van die verband tussen die formele en informele hang af van die voorste linies bestuurder wat nodig het om spesifiek betrokke te wees. Hierdie betrokkenheid kan die volgende insluit keuse van opleiding, inhoud, op-die-werk ondersteuning, meting, en ander aspekte. Huidige stand assessering meeste opleidingsprogramme moet 'n behoeftebepaling te sluit om spesifieke opleidingsbehoeftes te bepaal. Behoeftebepalings behels baie van die faktore wat hierbo genoem en voorsien strategiese insig, letterlik, die s doelwitte, en dan opleiding kan voorsien word om hierdie behoeftes te voorsien. Meting / volhoubaarheid Hoe sal die opleiding resultate word gemeet en volgehoue ​​Alhoewel hierdie is twee verskillende vrae, hulle hand-aan-hand gaan nie, want dit is moeilik om volhoubaarheid te verseker sonder meting. Ook, verskillende tipes meting en verskillende opbrengste op die belegging hulpbron om hierdie metings te neem moet deeglike oorweging. Hierdie belegging hulpbron sluit personeel en ander hulpbronne te ontwikkel, te organiseer, en gekies maatreëls te implementeer. Daar is talle kursusse wat beskikbaar is op (ROI) en verskillende berekeninge en prosesse waaruit die ROI kan bepaal. Verken hierdie keuses van meting en besluite te neem met betrekking tot die beste gebruik van hulpbronne te help in die bereiking van die gewenste doelwitte te bereik. Met ander woorde: as die koste van meting die gebruik van die meting oorskry, sodanige maatreëls is nie strategiese. Terselfdertyd, sonder duidelike maatreëls, kan dit moeilik wees om die opleiding te handhaaf en te weet as dit is die vervaardiging van die gewenste resultate. So, is dit belangrik om die meting opsies verken en maak keuses wat goed werk vir die organisasie. Eindgebruiker Input Hoewel soms oor die hoof gesien, eindgebruiker insette in beide die assessering asook latere fases, fasiliteer strategiese beplanning. Dit kan gedoen word deur middel van fokusgroepe, onderhoude, opnames, of 'n kombinasie van hierdie opsies. Maak die opleiding plan op te neem en aan die perspektief van diegene wat baie mense wat dit sal gebruik Indien wel, strategiese doelwitte is baie meer geneig om te bereik. Prestasiemaatstawwe Hoe word prestasie gemeet in die organisasie en hoe hou dit verband met die opleiding plan As Lee neem 'n opleiding op die uitrol van 'n nuwe sagtewareprogram vir sy departement, is hy gemeet aan sy sukses om dit te doen As Lee neem hierdie opleiding, maar in sy prestasie-oorsig aangeslaan op heeltemal ander maatreëls, het die opleiding nie direk verband hou met sy oorsig. Vir 'n organisasie se opleiding plan om strategiese wees, die verbinding met prestasie-oorsigte en maatreëls om dit opleiding is van kritieke belang. As verbind, die organisasie verhoog sy strategiese oriëntasie omdat opleiding dan toegepas word, letterlik, die verwagtinge te gebeur op die baan. Dit beteken dat dit baie meer waarskynlik die doelwitte bereik sal word. Tydraamwerk Ontwikkeling van die tydperk as deel van die doel sal ondersteun die bereiking van die doelwitte suksesvol vir die organisasie. Tydsraamwerke wissel. Sommige groepe nou beplan strenger tydsraamwerke wat bepaal die spoed en tempo van vandag se tegnologie en werkplek. Terwyl sommige dink in terme van 1-3 maande, ander in 1-3 of 3-5 jaar strek. Die keuse van die tydigheid van kursusse is ook die sleutel tot die beantwoording van die vraag of die leer ten volle toegepas kan word op die baan. Vir sukses, is infrastruktuur (bv bestuursondersteuning) wat nodig is om toepaslikheid en volhoubaarheid te verseker binne die tydraamwerk soos beplan. Ontwikkeling en Beplanning Wie sal hierdie pogings vorentoe en met watter span en borgskappe aanwysing van die spelers, insluitend 'n projekbestuurder is die sleutel tot die bereiking van opleiding doelwitte lei. Bepaling van die aksies wat geneem moet word, die skedule, en die rolle (wat, wanneer, wie) maak voorsiening vir die suksesvolle implementering. Opsomming 'n beginpunt, duidelike doelwitte en 'n plan om hierdie doelwitte te bereik dui op 'n strategiese oriëntasie. Om suksesvol te wees, maar die implementering beplanning, dwingende kommunikasie, en geïnspireerde onderrig is noodsaaklik. Ook sleutel is die deelname vlak van diegene wat dit bywoon. Strategie kan die struktuur vir 'n uitstekende onderrig en opleiding te skep. Dit is egter die kombinasie van strategie met geïnspireerde opdrag en toegewyde deelname wat die meeste geneig om werklik voldoen aan die uitkomste. MIT inligtingsentrum Hoe om 'n opleiding te ontwikkel Te dikwels, opleiding en die sukses daarvan in 'n organisasie word gemeet aan die aantal opleidingsessies gegee en die aantal mense wat in die sitplekke. Dit verteenwoordig onvoldoende die waarde van opleiding in 'n organisasie. Opleiding moet fokus op die verbetering van die huidige prestasie in 'n organisasie, asook om te verseker dat vaardighede bestaan ​​tussen werknemers vir toekomstige vaardighede wat vereis word deur die organisasie. Hier is 'n grafiese voorstelling van al die inhoudsareas aangepak in hierdie artikel ten einde die vraag van hoe om 'n organisatoriese opleiding en ontwikkeling projek bou beantwoord. Wat is 'n opleiding Strategie A opleiding strategie is 'n vir opleiding en ontwikkeling in 'n organisasie wat implementering vereis om sukses te behaal. Dit is 'n bloudruk wat nodig het om die optimalisering van die menslike hulpbron kapitaal in die organisasie te ondersteun. Dit is noodsaaklik dat die opleiding strategie is in lyn met die strategie van die organisasie se en in staat stel om sy visie te verwesenlik. Hoekom het 'n opleiding Strategie baie punte kan uitsien ten gunste van die rede waarom jy 'n opleiding plan moet word. Die mees dwingende al rus in die resultate van 'n onlangse studie van 3000 maatskappye gedoen deur navorsers aan die Universiteit van Pennsylvania. Hulle het bevind dat 10 van inkomste - spandeer op kapitale verbeterings, verhoog produktiwiteit met 3,9 bestee aan die ontwikkeling van menslike kapitaal, verhoog produktiwiteit deur 8,5 Wat is die komponente Hoe is hulle het 'n strategie ontwerp, maar nie in werking gestel is waardeloos Ten einde te bring oor die beste resultate vir die opleiding strategie, die opleiding produkte of dienste moet word bemark en bevorder deur die manipulering van die volgende: Hou opleiding voorpunt en toekomstige gefokus. Maak seker daar is praktiese oordrag van leer. Small Business Hoe om 'n doeltreffende opleiding strategie deur Kermit Burley Ontwikkel, studioD 'n doeltreffende opleiding strategie is noodsaaklik vir die sukses van jou onderneming dit as 'n manier om jou mense te ontwikkel kan dien en kan ook 'n doeltreffende werwing en behoud instrument geword. Die ontwikkeling van 'n strategie vir die opleiding gee jou maatskappy 'n mededingende voordeel en help aandryf jy in die toekoms. Die plan moet omvattend wees, en elke werknemer moet dit verstaan ​​sodat almal die toepaslike opleiding op die regte tyd kry. Opleidingstrategie Ontmoet met jou besigheid leiers en bepaal jou organisasie se korporatiewe strategie en missiestelling. Bespreek die doelwitte en doelstellings van jou maatskappy, insluitend die menslike hulpbron behoeftes. Ontmoet met jou menslike hulpbron-leiers en bespreek hul werknemer ontwikkelingsbehoeftes. Hersien vorige opleiding lêers en dokumentasie. Bespreek algehele opleidingsbehoeftes met operasionele en menslike hulpbronbestuurders. Identifiseer opleidingsbehoeftes deur dit te vergelyk maatskappy doelwitte en behoeftes van menslike hulpbronne. Vind gapings tussen maatskappy doelwitte en ontwikkeling werknemer behoeftes. Skep opleiding doelwitte te voldoen gapings prestasie. Formuleer spesifieke leerstrategieë om gapings prestasie te bowe te kom. Onderskei tussen opleidingsbehoeftes en ander prestasie kwessies. Ontwikkel jou opleiding plan te verfyn gapings prestasie. Vestig leerdoelwitte vir elke opleidingsprogram. Identifiseer programme wat werknemers moet bywoon. Maak seker dat opleiding is ingesluit in al werknemer evaluerings. Stel 'n leer-bestuurstelsel, of LMS, wat dit moontlik maak vir registrasie-, administrasie - en dop vir alle werknemers opleidingsprogramme. Verkry bestuur ondersteuning en ooreenkoms voordat jy jou plan te implementeer. Gaan jou plan met jou leiers en kry buy-in vir die uitvoering daarvan. Beantwoord al die vrae en enige oorblywende probleme met jou opleiding strategie op te los. Berei al die materiaal en finaliseer jou plan. Skeduleer en te implementeer jou plan. Identifiseer hulpbronne vir jou opleiding. Kies en op te lei instrukteurs, en reserwe opleidingsfasiliteite. Versprei die opleiding skedule, en hersien dit met alle bestuurders en leiers. Ken studente om programme met jou leerbestuurstelsel. Implementeer jou opleiding strategie, en vordering te monitor ten minste maandeliks. Wenke Kommunikeer jou plan duidelik die gebruik van soveel bronne as moontlik te maak. Meet die resultate van jou opleiding. Bestuur jou opleiding begroting versigtig om finansiële verrassings te vermy.


No comments:

Post a Comment